// för mycket fritid \\

// Jag hade lite tid över osv, så jag kollade igenom gamla bilder hihi! jag hittade en bild på en blomvas med blommor i som jag ritade för ca 1 år sen när jag skulle söka till estet-bild. jag kom in men kom även in på El-It där jag kände att jag skulle ha min bästa vän och ett yrkte jag skulle kunna jobba med. Men icke sa nicke jag ska byta till handel för att bli en butikstförsäljare typ ? haha. Andra bilden är på min hund i vintras då han hade baby päls mkt söt måjagsäga. tredje bilden ville jag bara visa att jag hade långt hår. //

Kommentarer
Postat av: johnny

trevlig blogg måste jag säga :)

2011-08-08 @ 07:52:44
URL: http://johnnyponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0