en fika på stan!

Efter plugget så gick jag och vickan ner på stan, jag skulle ta ut pengar och vänta in Anna och Lovisa och då var vickan snäll och väntade med mig! så himla go!
Jag mötte upp båda tjejerna vid café ejes och så gick vi till café pause där vi tog en fika/mellanmål ja man får kalla det vad man vill men det var iaf en kyklingbaguett och en kaffe-latté som beställdes.
Där satt vi i en timma för att sedan gå och kolla på skor och kläder.
Dessa tjejer är väldigt bra att prata kläder med ska ni veta!
En bild på mig och anna båda har bytt hårfärg! & lovisa har jag tyvärr ingen bild med så det var lite trist får ta med mig kameran nästa gång!
Efter två timmar på stan så följde dom mig till buss-stationen och där ifrån tog jag bussen hem.
Har precis kommit hem och tvättat håret så nu blir det att vänta på att klockan ska gå så jag kan gå till Andreas där jag spenderar natten.

Kommentarer
Postat av: Alexander

sv; om jämställdhet :(

2011-10-19 @ 17:58:07
URL: http://mellgrens.blogg.se/
Postat av: kim

sv: ihih den är mysig (a) min favvis är den :D:D

2011-10-19 @ 18:32:22
URL: http://aboutkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0