I'm sad beacuse everything has an end.

En otroligt gammal bild.
Snart blir jag blond, silverblond, askblond, naturligblond ... någonting av det! Jag vet inte riktigt än det återstår och se. Var på maxi och köpte färg och ett par mjukisbyxor (som jag har på mig nu väldigt sköna)... I morgon är det en ny vecka nya tag och så vidare... 

Jag är rädd för att du ska hitta en annan, jag tar vara på det jag har, det vi har. jag vill inte sova ensam om kvällarna jag vill ha dig för evigt du är min och det vill jag kunna säga livet ut åh jag älskar dig.♥

Kommentarer
Postat av: Sarah Gabrielsson

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 2000 läsare om du vill :)

2011-10-10 @ 16:37:03
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0