mat fredrik...

Hejhej igen....
Här kommer det några mindre fina bilder då jag lagar mat.. ;)
Det blev potatis och korv... Eller ja ungstekt potatis och korv hihi :)
Matfredrik -
Skala potatis, skär dom i bitar eller som jag har gjort på bilden.
Sätt på ugnen på 200C
och så häller du i flytande margarin på en plåt, så lägger du potatisen där i och saltar och tar lite grovmalen peppar(?) haha :)
Sen in i ugnen i ca 20min sen dit igen och vända på potatisen och så slänger du in korvarna med dom sen väntar du i ca 10 min så woops är det klart hihi :D

Mat-Fredrik haha (det enda jag kan plus koka nudlar och makaroner...) :D:love:

Kommentarer
Postat av: Isabelle Hahne

KOLLA PÅ DIN HEADER SJÄLV DÅ FREDDIIIIIISSSHHH

ja ler faktiskt på ena bilden. men känslan var själva texten "even with your biggest smile, I see right through you anyway. menas att man ser igenom personen även om den har ett fake smile liksom. har med våran musikal att göra i skolan ;)

PUSSSS

2011-11-17 @ 22:04:35
URL: http://isabellehahne.devote.se
Postat av: keilia

beundrar folk som slutar röka :) de är bra! de sitter i huvudet ;)

2011-11-17 @ 22:44:14
URL: http://fitforit.myshowroom.se
Postat av: keilia

precis som med träningen:) de är man själv som sätter stopp för att gå ut och gå fast solen inte är framme. de har min pt lärt mig och hon sa att alla såna här grejor som t.ex röka eller som för min del sluta dricka cola, jag var helt beroende. bara man bestämmer sig och inser varför så går de:D you can do it:D

2011-11-17 @ 23:04:18
URL: http://fitforit.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0