några frågor!

Anonym: Hej har lite frågor om det skulle gå för sig

Hur länge har du och andreas varit ett par?
Svar : Vi har varit tillsammans i 8 månader :D :love:

Brukar ni gå ut och typ äta på restaurang och andra romantiska saker?
Svar: Vi har ätit på Charlies pizzeria haha, och gått på bio... :D haha

Vad tycker du om din klass och linje?
Svar: Jag älskar min klass & linje, mycket bättre än den andra jag gick på förra året :D haha

Varför är du så jävla snygg i din rosa mössa!? vart har du köpt den??

Svar: Jag har köpt den på Carlings i karlstad, och varför är jag så söt?:D haha jo det är för att jag var född sån :D

Kollade ip addressen så dessa frågor kommer från någon i klassen/på skolan haha....:p



Kommentarer
Postat av: tina

varför bytte du klass då? älskar din blogg :* (A)

2011-11-16 @ 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0