how i fix my hair.

How i fix my hair.
Nu tänkte jag berätta lite om hur jag fixar mitt hår lite inte alls svårt eftersom jag har en så enkel frisyr, men för de som är intresserade!
step 1 : Först så duschar jag håret så det inte är så mycket hårspray/massa annat som kan finnas i håret från dagen före / eftermiddagen sen sätter jag i silver shampo & sedan balsam.
step 2 : Efter step 1 så spray'ar' jag i värmeskydd från syoss väldigt bra! rekommenderar den verkligen!
step 3 : Sedan blåser jag håret eftersom det tar evigheter för blondt hår att torka.
step 4 : När det sedan är torrt så plattar jag luggen och på sidorna men låter bli att platta det som sitter mitt på huvudet. Varför? jo för då ser man inte ut som en slickad katt.
step 5: Sedan så tar jag hår spray! Använder mig av C4 den rekommenderar jag absolut!
Det är nog den billigaste man kan få tag i 20kr på coop.
Varför andvänder jag då denna är jag fattig? svar: nej det är jag inte !
Jag andvänder den för att den gör så att håret ligger som man la det och ser inte alls fett ut som det lätt gör när man använder sig av andra hårsprayer t.ex. proffs.
Har använt denna i ca 2 månder nu och jag klagar verkligen inte på att håret ser fett ut, det är det inte heller någon annan som har gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0