pictures of you

Hejhej!
Jag tänkte berätta att jag inte har några bilder just nu så ni får webcam bilder hihi! Lovar kommer bli bättre med bilder och så ska jag försöka uppdatera minst 1-2 gånger per dag om inte jag har mycket och skriva för då kanske jag gör mera inlägg. Enligt dehära bilderna har jag haft många olika hårfärger och det kan jag ju säga att jag har! från brunt till svart till blondt till brunt till blondt till svart till blondt you name it. jag har färgat över 50 gånger kan jag lova med alla blekningar av min utväxt det är säkert 10:- bara det.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

woot

2011-09-04 @ 12:23:10
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: sophie

haha bilden.... vilken glugg ja har :(

2011-09-08 @ 09:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0